Berriak

2017/09/24

Ortuzarrek EAJren indar eta eraginkortasun politiko osoa eskaini du “Kataluniari irtenbide bidezko eta demokratikoa emateko”

Jendetza handia batu duen Alderdi Egunean Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak baieztatu duenez “bozkatzea ezin da sekula arazoa izan, arazoa bozkatzen ez uztea da”

2017/07/11

Itxaso Atutxa: “Miguel Ángel Blancori eginiko omenaldiarekin terrorismoaren biktima guztiak eta indarkeria mota guztien biktimak gogoratu nahi ditugu”

BBBko presidentea eta Joseba Aurrekoetxea EAJ-PNVko hainbat ordezkari politikorekin batera izan dira Miguel Ángel Blancoren erailketaren urteurrenaren kariaz egin diren ekitaldietan

2017/03/08

2017/03/04

EAJ-PNVk emakume abertzaleak omendu ditu, beraiek direlako “ideario jeltzalearen benetako igorleak”

500etik gora emakume Sabin Etxean omendu dituzte emozioak, musika, umorea eta ezusteko pozgarriak uztartu dituen ekitaldian; Itxaso Atutxak eta Andoni Ortuzarrek hitz hunkigarriak eskaini dizkiete emakumeei, euren artean Urkullu Lehendakaria izan delarik

2016/09/26

EAJ-PNVk igandean ospatuko du Alderdi Eguna Forondako zelaietan

Euzko Alderdi Jeltzaleak datorren igandean, urriak 2, ospatuko du urteroko Alderdi Eguna, atzoko Euskal Hauteskundeetan lortutako garaipenaren ondoren

2015/07/19

EAJ-PNV “apaltasun osoz” agertu da euskal gizartearen zerbitzura, eta bere sorreraren 120. urteurrenean Euskadi “adostasunaren oinarri gainean” eraikitzeko konpromisoa berretsi du

EBB-ren presidente Andoni Ortuzarrek eta Iñigo Urkullu Lehendakariak, jatorriari sexuari, ideologiari edo erlijioari begiratu gabe, euskal herritar guzti-guztiekin hartutako konpromisoa berretsi dute gaur Gernikan, erakundeetako ordezkaritza zabalaren aurrean eta beren lekukotasuna eskaini duten 2.500 alderdikide eta alderdizaleren aurrean egin den ekitaldian.