Posta Bidezko Botoa

Berriak

2017/03/08

2017/03/04

EAJ-PNVk emakume abertzaleak omendu ditu, beraiek direlako “ideario jeltzalearen benetako igorleak”

500etik gora emakume Sabin Etxean omendu dituzte emozioak, musika, umorea eta ezusteko pozgarriak uztartu dituen ekitaldian; Itxaso Atutxak eta Andoni Ortuzarrek hitz hunkigarriak eskaini dizkiete emakumeei, euren artean Urkullu Lehendakaria izan delarik

2016/09/26

EAJ-PNVk igandean ospatuko du Alderdi Eguna Forondako zelaietan

Euzko Alderdi Jeltzaleak datorren igandean, urriak 2, ospatuko du urteroko Alderdi Eguna, atzoko Euskal Hauteskundeetan lortutako garaipenaren ondoren

2015/07/19

EAJ-PNV “apaltasun osoz” agertu da euskal gizartearen zerbitzura, eta bere sorreraren 120. urteurrenean Euskadi “adostasunaren oinarri gainean” eraikitzeko konpromisoa berretsi du

EBB-ren presidente Andoni Ortuzarrek eta Iñigo Urkullu Lehendakariak, jatorriari sexuari, ideologiari edo erlijioari begiratu gabe, euskal herritar guzti-guztiekin hartutako konpromisoa berretsi dute gaur Gernikan, erakundeetako ordezkaritza zabalaren aurrean eta beren lekukotasuna eskaini duten 2.500 alderdikide eta alderdizaleren aurrean egin den ekitaldian.

Alderdi Eguna 2018