Berriak

2017/07/11

Itxaso Atutxa: “Miguel Ángel Blancori eginiko omenaldiarekin terrorismoaren biktima guztiak eta indarkeria mota guztien biktimak gogoratu nahi ditugu”

BBBko presidentea eta Joseba Aurrekoetxea EAJ-PNVko hainbat ordezkari politikorekin batera izan dira Miguel Ángel Blancoren erailketaren urteurrenaren kariaz egin diren ekitaldietan

2017/03/08

Emakumeen Nazioarteko Eguna dela eta EBBren adierazpena

EAJ-PNVren adierazpena 2017ko martxoaren 8an

2017/03/08

2017/03/04

EAJ-PNVk emakume abertzaleak omendu ditu, beraiek direlako “ideario jeltzalearen benetako igorleak”

500etik gora emakume Sabin Etxean omendu dituzte emozioak, musika, umorea eta ezusteko pozgarriak uztartu dituen ekitaldian; Itxaso Atutxak eta Andoni Ortuzarrek hitz hunkigarriak eskaini dizkiete emakumeei, euren artean Urkullu Lehendakaria izan delarik

2016/09/26

EAJ-PNVk igandean ospatuko du Alderdi Eguna Forondako zelaietan

Euzko Alderdi Jeltzaleak datorren igandean, urriak 2, ospatuko du urteroko Alderdi Eguna, atzoko Euskal Hauteskundeetan lortutako garaipenaren ondoren

2015/07/19

EAJ-PNV “apaltasun osoz” agertu da euskal gizartearen zerbitzura, eta bere sorreraren 120. urteurrenean Euskadi “adostasunaren oinarri gainean” eraikitzeko konpromisoa berretsi du

EBB-ren presidente Andoni Ortuzarrek eta Iñigo Urkullu Lehendakariak, jatorriari sexuari, ideologiari edo erlijioari begiratu gabe, euskal herritar guzti-guztiekin hartutako konpromisoa berretsi dute gaur Gernikan, erakundeetako ordezkaritza zabalaren aurrean eta beren lekukotasuna eskaini duten 2.500 alderdikide eta alderdizaleren aurrean egin den ekitaldian.