Berriak

2018/12/01

EAJ-PNVk Bizkaian “udalerri bakoitzean duen onena” eskaintzen dio gizarteari, “gure erantzukizuna eta herri honekiko gure konpromisoa delako”

Itxaso Atutxak, Bizkai Buru Batzarraren presidenteak, gaur goizean, aurkeztu egin ditu 2019ko maiatzeko foru eta udal hauteskundeetarako hautagai jeltzaleak

2018/11/08

EAJ-PNVk Unai Rementeria, Ana Otadui eta Juan Mari Aburto aukeratu ditu ahaldun nagusirako, Batzar Nagusietako presidenterako eta Bilboko Alkaterako hautagai, hurrenez hurren

Jeltzaleen Bizkaiko Herrialde Batzarrak Rementeria eta Otadui berraukeratu ditu, hurrenez hurren, Busturia-Uribe eta Durango-Arratia barrutietako zerrendaburu, eta Ibone Bengoetxea eta Imanol Pradales, hurrenez hurren, Bilbo eta Enkarterrietako zerrendaburu. Bilboko uri erakundeek, beren aldetik, Aburto berraukeratu dute Bilboko Alkatetzarako.

2018/09/24

Bizkai Buru Batzarrak Rementeria, Otadui eta Aburto proposatuko ditu ahaldun nagusirako, Bizkaiko Batzar Nagusietako presidenterako, eta Bilboko alkaterako, hurrenez hurren

Herrialde exekutibak barne hauteskunde prozesuari eman dio hasiera. Prozesu hau azaroan amaituko da, hurrengo legealdian Gernikako Ganberan EAJ-PNV ordezkatzeko proposatuko diren behin betiko zerrendak aukeratzean.

2015/05/27

Unai Rementeriak “gobernu sendoa eta egonkorra” nahi du Bizkaiarentzat eta iragarri du gainerako talde politikoekin kontaktuen txandari ekingo diola datorren astean

Bizkaiko ahaldun nagusia izateko hautagaiak esan du datozen urteetan “leheneratze ekonomikoa dugula jokoan” eta, horretarako, “guztiok eta noranzko berean egin behar dugula arraunean”.